Naposledy aktualizováno: 26.10.2023
Ano, právničina a technikálie jsou někdy nuda, ale musíme se chránit – a potažmo i vás a vaše data – proti nepřátelským lidem a neshodám. Máme podmínky služeb popisující vaše (a naše) chování a práva související s obsahem, soukromím a zákony. Chcete-li používat tuto službu, musíte souhlasit s tím, že budete dodržovat naše podmínky.
I. Obchodní podmínky produktů a služeb
II. Obchodní podmínky online rezervace a konzultace
I. Obchodní podmínky produktů a služeb
Tyto podmínky upravují váš přístup a používání produktů a služeb, které poskytuji prostřednictvím nebo pro salaquarda.cz (dále jen „Služby“). Vezměte prosím na vědomí, že produkty a služby související se Službami jsou určeny pro komerční použití a berte na vědomí, že je používáte pro své obchodní účely (jak je definováno platnými zákony), nepoužíváte je jako spotřebitel.
Tyto podmínky také upravují přístup návštěvníků a používání jakýchkoli webových stránek, které využívají naše služby, jako jsou webové stránky, které byly vytvořeny pro naše uživatele přes salaquarda.cz. Upozorňujeme však, že provozovatelé těchto webových stránek mohou mít také své vlastní samostatné podmínky použití. U některých dalších zprostředkovaných produktů, služeb a programů, jako je např WordPress.com, WooCommerce.com, Doprava a daně WooCommerce nebo WooPay, mohou platit dodatečné nebo samostatné podmínky a zásady. Přístupem k jakékoli části našich Služeb nebo jejich používáním souhlasíte s tím, že budete vázáni všemi Podmínkami a všemi ostatními provozními pravidly, zásadami a postupy, které můžeme prostřednictvím Služeb čas od času zveřejnit (dále jen souhrnně „Smlouva“ , “Dohoda” nebo “Pravidla”). Souhlasíte také s tím, že můžeme automaticky měnit, aktualizovat nebo doplňovat naše Služby, jak je uvedeno v Podmínkách, a Smlouva se bude vztahovat na jakékoli změny.
Kdo je kdo
„Vy“ znamená jakoukoli osobu nebo subjekt využívající naše služby. Pokud používáte naše služby jménem jiné osoby nebo subjektu, prohlašujete a zaručujete, že jste oprávněni přijmout smlouvu jménem této osoby nebo subjektu, že používáním našich služeb přijímáte smlouvu jménem této osoby nebo subjektu. a že pokud vy nebo tato osoba nebo subjekt porušíte Smlouvu, vy a tato osoba nebo subjekt souhlasíte s tím, že ponesete odpovědnost.
V těchto Podmínkách označujeme subjekt David Salaquarda – IČO 07859678 – U Koupaliště 913/3, 360 05, Karlovy Vary dále i jako „nás“ nebo „my“.
Váš účet
Když používání našich Služeb vyžaduje účet, souhlasíte s tím, že nám poskytnete úplné a přesné informace a že tyto informace budete udržovat aktuální, abychom s vámi mohli komunikovat o vašem účtu. Možná vám budeme muset posílat e-maily o důležitých aktualizacích (jako jsou změny našich podmínek služby nebo zásad ochrany osobních údajů) nebo vás informovat o právních dotazech nebo stížnostech, které dostáváme ohledně způsobů, jak používáte naše služby, abyste mohli v reakci na to přijímat informovaná rozhodnutí. Můžeme omezit váš přístup k našim Službám, dokud nebudeme schopni ověřit informace o vašem účtu, jako je vaše e-mailová adresa. Když si vytvoříte účet na salaquarda.cz, považujeme to za dotaz na naše produkty a služby, což znamená, že vás také můžeme kontaktovat, abychom vám sdělili další podrobnosti o tom, co nabízíme (tj. marketing). Nebojte se – pokud nemáte zájem, můžete se odhlásit z marketingové komunikace, ať už se jedná o e-mail, telefonní hovor nebo textovou zprávu. Jste výhradně zodpovědní a ručíte za veškerou aktivitu pod svým účtem. Jste také plně odpovědní za udržování bezpečnosti svého účtu (což zahrnuje udržování hesla v bezpečí). Neneseme odpovědnost za žádné vaše činy nebo opomenutí, včetně jakýchkoli škod jakéhokoli druhu vzniklých v důsledku vašeho jednání nebo opomenutí. Jako třeba pokud vás vyhodí kvůli blogu, který napíšete o svém šéfovi, je to na vás. Nesdílejte ani nezneužívejte své přístupové údaje. Ihned nás informujte o jakémkoli neoprávněném použití vašeho účtu, obchodu nebo webových stránek nebo o jakémkoli jiném porušení zabezpečení. Pokud se domníváme, že byl váš účet prolomen, můžeme jej pozastavit nebo deaktivovat. Pokud se chcete dozvědět, jak nakládáme s údaji, které nám poskytnete, podívejte se prosím na naše Zásady ochrany osobních údajů.
Požadavky na minimální věk
Naše služby nejsou zaměřeny na děti. Nemáte povolen přístup k našim Službám ani je používat, pokud jste mladší 16 let. Pokud se zaregistrujete jako uživatel nebo jinak používáte naše služby, prohlašujete, že je vám alespoň 16 let. Naše služby můžete používat pouze v případě, že s námi můžete právně uzavřít závaznou smlouvu. Jinými slovy, pokud je vám méně než 18 let (nebo jste dosáhli zletilosti v místě, kde žijete), můžete naše služby používat pouze pod dohledem rodiče nebo zákonného zástupce, který souhlasí se smlouvou.
Odpovědnost návštěvníků a uživatelů
Nekontrolovali jsme a nemůžeme zkontrolovat veškerý obsah (jako je text, fotografie, video, zvuk, kód, počítačový software, položky na prodej a další materiály) zveřejněný nebo zpřístupněný prostřednictvím našich Služeb uživateli nebo kdokoli jiný („Obsah“) nebo na webových stránkách, které odkazují na naše Služby nebo na ně odkazují. Nejsme zodpovědní za jakékoli použití nebo účinky obsahu nebo webových stránek třetích stran. Takže například:
- Nemáme žádnou kontrolu nad weby třetích stran.
- Odkaz na nebo z jedné z našich Služeb nepředstavuje ani nenaznačuje, že podporujeme jakoukoli webovou stránku třetí strany.
- Nepodporujeme žádný obsah ani neprohlašujeme, že obsah je přesný, užitečný nebo není škodlivý. Obsah může být urážlivý, neslušný nebo nevhodný; obsahovat technické nepřesnosti, typografické chyby nebo jiné chyby; nebo porušovat či porušovat soukromí, práva na publicitu, práva duševního vlastnictví nebo jiná vlastnická práva třetích stran.
- Jste plně odpovědní za obsah dostupný na vašich webových stránkách a za jakékoli škody vyplývající z tohoto obsahu. Je vaší odpovědností zajistit, aby byl obsah vašeho webu v souladu s platnými zákony a smlouvou.
- Nejsme zodpovědní za žádné škody vyplývající z přístupu, používání, nákupu nebo stahování Obsahu kohokoli, ani za jakoukoli škodu způsobenou weby třetích stran. Jste odpovědní za přijetí nezbytných opatření k ochraně sebe a svých počítačových systémů před viry, červy, trojskými koňmi a jiným škodlivým nebo destruktivním obsahem.
- Za jakýkoli obsah, který je k prodeji prostřednictvím kterékoli ze služeb třetích stran, nese výhradní odpovědnost prodejce, takže jakékoli škody, které vzniknou vaším nákupem nebo používáním obsahu, musíte hledat výhradně u prodejce.
- Nejsme stranou a nebudeme mít žádnou odpovědnost za jakoukoli komunikaci, transakce, interakce nebo spory mezi vámi a poskytovatelem jakéhokoli obsahu.
Vezměte prosím na vědomí, že na Obsah, který stahujete, kopírujete, kupujete nebo používáte, se mohou vztahovat další smluvní podmínky třetích stran.
Poskytované produkty a služby
Některé z našich produktů a služeb jsou nabízeny, poskytovány a zpřístupněny po zaplacení poplatku nebo předplatného služeb. a některé, které jsou připravovány na míru, jsou zpřístupněny do několika dnů.
Zpřístupnění produktů a služeb je realizováno přes webová rozhraní a veškeré přístupové údaje a informace jsou poskytovány emailem.
Poskytované produkty a služby mohou zahrnovat:
- softwarové služby poskytované formou služby přes webové rozhraní
- softwarové služby představující databázovou webovou aplikaci
- průběžná aktualizace produktů a služeb
- produkty a služby budou provozovány na serveru umístěném v našem hostingovém centru či našeho smluvního partnera formou hostingu ke kterému vám není a nebude poskytnut přístup
- server/hosting může být sdílený, tj. zdroje mohou být sdíleny mezi mnoha zákazníky na stejných serverech; váš web však dostane jedinečnou adresu (DNS)
- denní zálohu dat
- migrace serverů – Berete na vědomí a souhlasíte s tím, že v rámci běžného obchodního jednání může být nutné, abychom migrovali naše servery. V důsledku toho, i když máte vyhrazenou IP adresu a/nebo nameservery, může vám být přidělena jiná IP adresa a/nebo nameservery. Nezaručujeme, že budete schopni trvale udržovat dané IP adresy a/nebo nameservery.
Poplatky, platba a obnovení
A. Automatické poplatky
Poplatky za placené služby
Některé z našich služeb jsou nabízeny za poplatek (souhrnně „placené služby“). Tato část se vztahuje na veškeré nákupy placených služeb.
Používáním placené služby souhlasíte s placením uvedených poplatků. V závislosti na placené službě mohou existovat různé druhy poplatků, například jednorázové nebo opakované. U opakujících se poplatků (předplatné) začíná vaše předplatné dnem nákupu a my vám budeme účtovat nebo účtovat poplatky ve vámi zvoleném intervalu automatického obnovení, měsíčně nebo ročně, a to na základě platby předem než předplatné zrušíte, což můžete kdykoli provést kontaktováním týmu podpory nebo přes svůj účet na salaquarda.cz.
Nejsem plátce DPH a ceny jsou uvedeny bez DPH.
Platba je zprostředkována přes službu platební online brány Stripe nebo Paypal. Po připsání platby na účet vám bude faktura zaslána automaticky e-mailem. Při zpracování platby budou některé vaše údaje předány službě PayPal nebo Stripe, včetně informací potřebných pro zpracování nebo podpoře platby, jako jsou informace o celkové částce prodeje nebo fakturační údaje.
Musíte poskytnout přesné a aktuální platební údaje. Poskytnutím svých platebních údajů nám dáváte oprávnění je uchovávat, dokud nepožádáte o smazání. Pokud se vaše platba nezdaří, máme podezření na podvod nebo placené služby nejsou zaplaceny nebo zaplaceny včas (například pokud kontaktujete svou banku nebo společnost, která vydala vaši kreditní kartu, aby odmítla nebo zrušila účtování poplatků za placené služby), můžeme okamžitě zrušit nebo odvolat váš přístup k placeným službám bez upozornění. Opravňujete nás k účtování všech aktualizovaných platebních údajů poskytnutých vaší bankou nebo poskytovatelem platebních služeb (např. nové datum vypršení platnosti) nebo jinými platebními metodami, které jsme uvedli, pokud nemůžeme účtovat vaši primární platební metodu.
Více informací najdete na PayPal Privacy Policy a Stripe Privacy Policy.
Automatická obnova
Registrací k předplatnému nám dáváte oprávnění automaticky účtovat v té době platné poplatky za každé následující období předplatného, dokud předplatné nebude zrušeno. Pokud jste obdrželi slevu, použili kód kupónu nebo se přihlásili k odběru během bezplatné zkušební verze nebo propagační akce, vaše předplatné se na konci období slevy automaticky obnoví za plnou cenu předplatného. To znamená, že pokud předplatné nezrušíte, automaticky se obnoví a budeme účtovat poplatky za vaše zvolené služby. Jakékoli roční předplatné musíte zrušit alespoň jeden měsíc před plánovaným datem ukončení a alespoň 24 hodin před koncem jakéhokoli kratšího období předplatného. Datum pro automatické obnovení je založeno na datu původního nákupu a nelze jej změnit. Pokud jste si zakoupili přístup k více službám, můžete mít více dat obnovení.
Ve svém nastavení na stránce shop.salaquarda.cz můžete zobrazit data obnovení, zrušit nebo spravovat předplatné nebo kontaktováním týmu podpory.
Poplatky a změny
Naše poplatky můžeme kdykoli změnit v souladu s těmito podmínkami a požadavky podle platných zákonů. To znamená, že můžeme v budoucnu změnit naše poplatky, začít účtovat poplatky za Služby, které byly dříve bezplatné, nebo odstranit či aktualizovat funkce nebo funkce, které byly dříve v poplatcích zahrnuty. Pokud se změnami nesouhlasíte, musíte svou placenou službu zrušit.
Cena Služby Systému je garantována prvních 12 měsíců od uzavření smlouvy (tj. Období garantované ceny služby). Poskytovatel je oprávněn změnit cenu Služby Systému po uplynutí tohoto období. Poskytovatel je povinen informaci o ní sdělit písemně Objednateli na jeho e-mailovou adresu. Objednatel je povinen se s novými cenovými podmínkami seznámit. Přijímá-li Objednatel nadále plnění dle této smlouvy, stávají se pro něj nové cenové podmínky závaznými okamžikem a s účinností ode dne, kdy přijal oznámení o změně cenových podmínek. Pokud se změnami nesouhlasíte, musíte svou placenou službu zrušit.
Vrácení peněz
U některých našich placených služeb můžeme mít zásady vracení peněz, a pokud to vyžaduje zákon, poskytneme také vrácení peněz. Ve všech ostatních případech nedochází k vrácení peněz a všechny platby jsou konečné.
Evropští uživatelé mají právo odstoupit od transakce do čtrnácti (14) dnů od data nákupu bez udání důvodu, pokud váš nákup neměl přizpůsobenou povahu, služba nebyla plně provedena nebo předmětem na jiná omezení povolená zákonem. Pokud jde o digitální obsah, souhlasíte s tím, že jakýkoli nákup digitálního obsahu vám bude zpřístupněn okamžitě nebo do 4 pracovních dnů a v důsledku toho se vzdáváte jakéhokoli práva na odstoupení od takového obsahu.
Pokud odstoupíte od této smlouvy, vrátíme vám všechny platby, které jsme od vás obdrželi, bez zbytečného odkladu, nejpozději do čtrnácti dnů ode dne, kdy nám bylo doručeno oznámení o vašem odstoupení od této smlouvy. Pro toto splacení použijeme stejný platební prostředek, který jste použili pro původní transakci, pokud se s vámi výslovně nedohodneme jinak; tato splátka vám nebude účtována. Pokud jste požádali, abychom naše služby zahájili během lhůty pro odstoupení od smlouvy, zaplatíte nám přiměřenou částku odpovídající již poskytnutým službám do doby, kdy nás informujete o uplatnění práva na odstoupení od smlouvy, ve srovnání s celkovým rozsahem poskytnutých služeb. Pokud zrušíte smlouvu s námi, zdržíte se používání digitálního obsahu nebo digitálních služeb nebo jejich zpřístupňování třetím stranám.
Své právo na odstoupení od smlouvy můžete uplatnit zasláním jasné písemné žádosti na naši adresu.
b. Poplatky vybírané vlastníky webových stránek
Poplatky placené webovým stránkám nebo vlastníkům webových stránek
Majitelé webových stránek mohou prodávat položky (zboží, obsah, služby atd.), nabízet předplatné svých webových stránek v určitých cenových bodech a intervalech nebo jednoduše vybírat platby. Nejsme zapojeni do podrobností o předplatném webu nebo operací obchodu (včetně kvality, načasování, cen nebo zákonnosti toho, co může nebo nemusí být zahrnuto výměnou za platbu, nebo jakéhokoli zakoupeného zboží nebo služeb). Pokud si koupíte položky nebo předplatné z webu, nakupujete přímo od vlastníka webu a za prodané položky nese výhradní odpovědnost. Máte-li jakékoli dotazy nebo stížnosti, kontaktujte prosím vlastníka webu.
Automatická obnova
Jakékoli opakované platby, které provedete vlastníkovi webových stránek se automaticky obnovují. To znamená, že pokud vy nebo vlastník webových stránek nezrušíte předplatné webových stránek před koncem období předplatného, automaticky se obnoví a bude vám účtována platba na váš způsob platby. Pokud si například vyberete předplatné webu s každoroční obnovou, bude vám automaticky účtováno jednou ročně, dokud předplatné nezrušíte. Na svém webu si můžete prohlédnout data obnovení nebo zrušit předplatné webových stránek.
Vrácení peněz
Nejsme zodpovědní za vrácení poplatků zaplacených vlastníkovi webových stránek, protože tyto transakce probíhají mezi vlastníky webových stránek a jejich uživateli. Pokud chcete požádat o vrácení peněz, kontaktujte vlastníka webu. Pokud máte stížnost na vlastníka webu, můžete nás kontaktovat.
Zpětná vazba
Rádi od vás slyšíme a neustále se snažíme zlepšovat naše služby. Když s námi sdílíte komentáře, nápady nebo zpětnou vazbu, souhlasíte s tím, že je můžeme použít bez jakéhokoli omezení nebo kompenzace pro vás.
Požadavek na poskytnutí Technické podpory
Kontaktním bodem pro zadání požadavku na poskytnutí Technické podpory (dále také jako “Událost”) je formulář na stránce https://office.salaquarda.cz/cs/tiket.
“Technická podpora” představuje úsilí o vyřešení nahlášené Události prostřednictvím nápravy chyb, patche, hot fixu a náhradního řešení (bypassu); náhradní dodávky; nebo pomocí jiné nápravy nebo úpravy produktu a služeb v souladu s poslední platnou verzí dohody, nebo zahrnuje činnosti, které pomáhají uživateli při obtížích s používáním a ovládáním software, jakož i zodpovězení dotazů týkajících zpřístupněného softwaru a postupu při řešení vzniklých problémů. Pro zvýšení úspěšnosti k vyřešení požadavku je lepší získat úplný popis hlášené Události a systémové konfigurace. To zahrnuje zejména popis jednotlivých nastavení, popřípadě vzorky příslušných chybových hlášek, zpráv nebo dat, týkajících se Události.
Požadavky jsou rozděleny na tyto 3 typy:
- Informační dotaz (RFI)
Požadavek na informace je nástroj, který používají obchodní týmy, aby pochopili dostupné možnosti řešení problému nebo dokončení úkolu. Dodavatelé reagují na RFI informacemi o svých produktech a službách. RFI jsou důležité, protože snižují slepá místa a umožňují vašemu týmu činit lepší rozhodnutí. Díky více informacím, které máte k dispozici, můžete porozumět trhu a získat lepší představu o otázkách, které si budete muset klást, když budete postupovat v procesu zadávání zakázek a požadavků.
- Požadavek na změnu (RFC)
Požadavek na změnu je formální žádost o provedení změny v systému IT, službě nebo infrastruktuře. Jedná se o dokument nebo zprávu, které popisují poptávanou změnu, popřípadě důvody této změny, hodnocení rizik změny a dopadu této změny na IT systém, službu a organizaci jako celek. Také určuje, jaké zdroje budou zapotřebí k provedení této změny, pokud jsou k dispozici nebo jsou přímo vyžadovány. Proces žádosti o změnu je navržen tak, aby zajistil, že změny budou spravovány kontrolovaným a efektivním způsobem, čímž se minimalizuje riziko narušení a negativních dopadů na IT služby.
- Defekt/Závada
Vada je chyba v kódování nebo logice, která způsobuje selhání programu nebo nesprávné/neočekávané výsledky. IT incident označuje neočekávanou událost, která naruší podnikové provozní procesy nebo sníží kvalitu služby.
Poplatky za poskytnutí placené Technické podpory
Ceny produktů a služeb nezahrnují záruční servis a záruční servis není poskytován. Je poskytován pouze mimozáruční servis, který není zahrnut v cenách produktů a služeb, hradí se zvlášť, a je poskytován formou následujících služeb Technické podpory a za následujících podmínek.
Některé z našich služeb Technické podpory jsou nabízeny za poplatek. V závislosti na placené službě Technické podpory po vložení požadavku vám bude zaslána cenová nabídka na poskytnutí Technické podpory a odhadovaný čas potřebný k vyřešení. Pokud potvrdíte emailem zaslanou nabídku služeb Technické podpory, bude vám po úspěšném vyřešení zaslána faktura k zaplacení za poskytnutí služby Technické podpory. Potvrzením nabídky placené služby Technické podpory souhlasíte se zaplacením uvedených poplatků v případě úspěšného vyřešení.
V případě, že bude požadavek vyhodnocený bez potřeby placené Technické podpory a tedy bez poplatku, bude zdarma zasláno řešení emailem rovnou, nebo bude poskytnuto telefonicky, nebo bude poskytnuto skrze videokonzultaci, a nebo bude přímo aplikováno do informačních technologií, systémů nebo služeb po vašem schválení.
V případě realizace nějakých oprav nebo změn berete na vědomí, že může dojít k omezení produktů a služeb v nezbytné míře s přihlédnutím k vašim provozním potřebám.
Všeobecné prohlášení a záruka
Naším posláním je učinit web lepším místem a naše služby jsou navrženy tak, aby vám poskytovaly kontrolu a vlastnictví vašich webových stránek. Doporučujeme vám, abyste se svobodně vyjádřili, s výhradou několika požadavků. Zejména prohlašujete a zaručujete, že vaše používání našich Služeb:
- Bude přísně v souladu s dohodou;
- Bude dodržovat všechny platné zákony a předpisy (včetně, bez omezení, všech platných zákonů týkajících se chování online a přijatelného obsahu, soukromí, ochrany dat, přenosu technických dat exportovaných ze země, ve které bydlíte, používání nebo poskytování finančních služeb, oznamování a ochrana spotřebitele, nekalá soutěž a klamavá reklama);
- Nebude k žádným nezákonným účelům, k publikování nezákonného obsahu nebo k podpoře nezákonných aktivit;
- Neporuší ani nezneužije práva duševního vlastnictví subjektu David Salaquarda ani žádné třetí strany;
- Nebude přetěžovat nebo zasahovat do našich systémů ani nepřiměřeně nebo neúměrně zatěžovat naši infrastrukturu, jak určíme podle vlastního uvážení;
- Nezveřejní osobní údaje ostatních;
- Nebude použito k rozesílání nevyžádané pošty nebo hromadného nevyžádané zprávy;
- Nebude zasahovat, narušovat nebo útočit na žádnou službu nebo síť;
- Nebudou použity k vytvoření, distribuci nebo povolení materiálu, který je, usnadňuje nebo funguje ve spojení s malwarem, spywarem, adwarem nebo jinými škodlivými programy nebo kódy;
- Nebude zahrnovat zpětné inženýrství, dekompilaci, rozebrání, dešifrování nebo jiný pokus o odvození zdrojového kódu Služeb nebo jakoukoli související technologii, která není open source; a
- Nebude zahrnovat pronájem, leasing, půjčování, prodej nebo přeprodej Služeb nebo souvisejících dat bez našeho souhlasu.
Specifické podmínky služby
Webové stránky a účty na stránkách salaquarda.cz
Nejsme vlastníkem vašeho obsahu a vy si ponecháváte všechna vlastnická práva, která máte k obsahu, který zveřejníte na svých webových stránkách. Buďte však zodpovědní za to, co publikujete. Zejména se ujistěte, že se na vašem webu neobjevuje nic zakázaného (jako spam, viry nebo vážné hrozby násilí).
Adresa URL vašeho webu salaquarda.cz
Pokud je pro vás vytvořen web na salaquarda.cz, získáte použití subdomény vlastněné Davidem Salaquardou, jako je např. vasweb.salaquarda.cz. Nesmíte prodávat přístup k jakýmkoli subdoménám. Pokud pro vás koupíme doménu podle poptávky a dohody pro napojení se subdoménou, doména zůstává v našem vlastnictví pro zjednodušení správy a poskytování služeb. Po vzájemné dohodě lze doménové jméno po ukončení odebírání služeb převést, není to však naší povinností.
Licence
Nahráním nebo sdílením obsahu nám udělujete celosvětovou, bezplatnou, převoditelnou, sublicencovatelnou a nevýhradní licenci k používání, reprodukování, úpravám, distribuci, přizpůsobování, veřejnému zobrazování a publikování obsahu výhradně za účelem poskytování a zlepšování našich produktů a služeb a propagace vašich webových stránek. Tato licence nám také umožňuje zpřístupnit jakýkoli veřejně zveřejněný obsah vybraným třetím stranám, aby tyto třetí strany mohly analyzovat a distribuovat (nikoli však veřejně zobrazovat) obsah prostřednictvím svých služeb.
Licence, pod kterou je vydáván software WordPress a Drupal a jejich deriváty ve formě našich produktů a služeb, je GPLv3.
Webový provoz
K měření návštěvnosti a využití můžeme použít službu třetí strany.
Vytvoření webu
Zakoupením webu od salaquarda.cz – kde vám naši odborníci nastaví váš web – rozumíte, že webové stránky (včetně jakéhokoli designu, rozvržení nebo vývoje webu), které vytváříme, jsou poskytovány „tak, jak jsou“. Přestože pro vás nastavujeme webové stránky, zůstáváte výhradně odpovědní za obsah na vašem webu a jakékoli materiály, informace nebo jiná data na vašem webu. Poskytováním našich služeb neposkytujeme schválení nebo ověření vašich webových stránek nebo jejich obsahu.
Pokud vám vrátíme peníze za nákup, nesmíte používat webovou stránku ani její rozložení, webový design, obsah nebo jiný vývoj, který jsme vám poskytli, a vyhrazujeme si právo smazat nebo vrátit web do předchozího stavu.
Služby stránek
Vaše povinnosti
Máte kontrolu nad svými stránkami a s velkou mocí přichází velká zodpovědnost. Nejsme zapojeni do vašich vztahů ani transakcí s žádným zákazníkem nebo potenciálním zákazníkem a za všechny své aktivity nesete výhradní odpovědnost. Mimo jiné to znamená, že:
- můžete používat služby stránek pouze pro legitimní transakce s vašimi zákazníky.
- musíte dodržovat všechny příslušné zákony (jako jsou zákony týkající se automatického obnovování nebo poskytování informací spotřebitelům) a souhlasit s tím, že se nebudete podílet na nekalých, klamavých nebo zneužívajících činnostech nebo praktikách.
- nesete odpovědnost za všechny produkty a služby, které poskytujete, včetně doručení, podpory, refundací, vrácení, poskytování veškerých vhodných varování a zajištění toho, aby všechny informace, které poskytujete, byly přesné, úplné a aktuální.
- musíte přesně sdělit podrobnosti o produktu a transakci, vhodně nastavit očekávání a splnit všechny závazky, které jste přijali.
- nesete odpovědnost za zaplacení všech příslušných daní souvisejících s vašimi aktivitami elektronického obchodu a vaším používáním Služeb. Musíte vybrat, nahlásit a/nebo zaplatit správné částky příslušným úřadům, je-li to relevantní, a v případě potřeby informovat své zákazníky o všech daních, které mohou být povinni zaplatit, a vystavit příslušné faktury.
- jste zodpovědní za získání příslušného souhlasu se zpracováním zákaznických transakcí, za poskytování potvrzení nebo účtenek zákazníkům pro každý poplatek, za ověřování totožnosti zákazníků a za určení způsobilosti a oprávnění zákazníka provádět transakce.
- musíte poskytnout kontaktní údaje, aby vás zákazníci mohli kontaktovat s dotazy nebo stížnostmi.
- musíte dodržovat spravedlivé a zákonné zásady pro vrácení, vrácení peněz, zrušení a úpravu a jasně vysvětlit, jak mohou zákazníci požádat o vrácení peněz.
- nesete odpovědnost za všechny otázky, stížnosti, spory (včetně zpětných zúčtování), vrácení peněz, zrušení nebo pokuty, které vzniknou v souvislosti s vaším používáním Služeb.
- neměly byste nabádat zákazníky k zpětnému zúčtování.
- nesete odpovědnost za prošetření jakékoli transakce, o které se domníváte, že by mohla být chybná, podezřelá nebo zákonem zakázaná, nebo jinak představuje nepřijatelná rizika pro nás nebo vás, a je-li to vhodné, za získání odpovídajících informací a ujištění od vašeho zákazníka před provedením nebo dokončením transakce.
- nesete výhradní odpovědnost za zajištění toho, že vaše transakce se zákazníky budou v souladu s platnými zákony a předpisy týkajícími se vývozu, dovozu a sankcí, včetně získání jakýchkoli požadovaných licencí nebo jiných oprávnění nebo provádění požadovaných podání.
- musíte být v souladu se standardem zabezpečení dat odvětví platebních karet, pokud se na vás vztahuje.
- musíte nás neprodleně informovat prostřednictvím e-mailu, pokud od vlády nebo regulačního úřadu, který souvisí s vaším používáním Služeb, obdržíte jakýkoli dotaz nebo akci.
Zakázané použití
Služby nesmíte používat k žádným nezákonným účelům; při podpoře nezákonných činností; nebo způsobem, který je nespravedlivý, klamavý, vystavujete nás nebo zákazníky nepřiměřeným rizikům, nebo předem nezveřejňujete důležité podmínky transakce. Můžeme ukončit váš přístup k našim Službám nebo vynutit vrácení peněz (je-li to možné) vašim předplatitelům a zákazníkům bez upozornění, pokud rozhodneme (podle vlastního uvážení), že vaše používání porušuje Smlouvu, nebo pokud to vyžaduje zpracovatel plateb nebo regulační úřad.
Duševní vlastnictví
Smlouva na vás nepřevádí žádné duševní vlastnictví Davida Salaquardy nebo třetích stran a všechna práva, nároky a podíly na takovém vlastnictví zůstávají (mezi Davidem Salaquardou a vámi) výhradně subjektu David Salaquarda.
Služby třetích stran
Při používání Služeb můžete povolit, používat nebo nakupovat služby, produkty, software, vložení nebo aplikace (jako jsou témata, rozšíření, pluginy, bloky nebo terminály v místě prodeje) poskytované nebo vyrobené třetí stranou nebo vámi. („Služby třetích stran“).
Pokud používáte jakékoli služby třetích stran, rozumíte tomu, že:
- Služby třetích stran nejsou prověřovány, schvalovány ani kontrolovány námi.
- Jakékoli použití služby třetí strany je na vaše vlastní riziko a nikomu za služby třetích stran neneseme odpovědnost.
- Vaše používání je výhradně mezi vámi a příslušnou třetí stranou („třetí strana“) a řídí se podmínkami a zásadami třetí strany.
- Některé služby třetích stran mohou vyžadovat nebo vyžadovat přístup k vašim datům – nebo k datům vašich návštěvníků či zákazníků – prostřednictvím věcí, jako jsou pixely nebo soubory cookie. Pokud použijete Službu třetí strany nebo jim udělíte přístup, bude s daty nakládáno v souladu se zásadami a postupy ochrany osobních údajů třetí strany, které byste si měli před použitím jakýchkoli Služeb třetích stran pečlivě přečíst. Služby třetích stran nemusí správně fungovat s našimi službami a nemusíme být schopni poskytnout podporu pro problémy způsobené jakýmikoli službami třetích stran.
- Máte-li dotazy nebo obavy ohledně fungování služby třetí strany nebo potřebujete podporu, kontaktujte přímo třetí stranu.
Ve vzácných případech můžeme podle našeho uvážení pozastavit, deaktivovat nebo odstranit služby třetích stran z vašeho účtu nebo webu. Pokud si zakoupíte Google Workspace nebo G Suite, je zde několik dalších věcí, které bychom chtěli zdůraznit: tyto služby poskytuje Google a vaše používání podléhá Smluvní podmínky společnosti Google pro služby, které přijmete před prvním použitím Google Workspace nebo G Suite. Jsme autorizovaným prodejcem služeb Google Workspace a G Suite, ale na služby Google neposkytujeme žádné záruky a zříkáme se odpovědnosti společnosti Google za jakékoli škody způsobené distribucí a přeprodejem jejich služeb. Společnost Google bude poskytovat technickou podporu pro své služby Pokyny pro služby technické podpory.
Změny
Podmínky můžeme čas od času upravit, například tak, aby odrážely změny našich Služeb (např. přidání nových funkcí nebo výhod do našich Služeb nebo zrušení určitých funkcí určitých Služeb) nebo z právních, regulačních nebo bezpečnostních důvodů. Pokud tak učiníme, poskytneme oznámení o změnách, například zveřejněním upravených podmínek a aktualizací data „Poslední aktualizace“, nebo, pokud jsou změny podle našeho výhradního uvážení podstatné, můžeme vás upozornit prostřednictvím našich Služeb. nebo jiné komunikace. Jakékoli změny budou platit průběžně, a pokud neřekneme jinak, pozměněné podmínky nabudou účinnosti okamžitě. Pokračováním v používání našich služeb poté, co jsme vás upozornili, souhlasíte s tím, že budete vázáni novými podmínkami. Máte právo kdykoli vznést námitku proti jakýmkoli změnám tím, že přestanete používat naše služby, a můžete zrušit jakékoli předplatné, které máte.
Ukončení
Můžeme kdykoli ukončit váš přístup ke všem našim Službám nebo jakékoli jejich části, s uvedením důvodu nebo upozornění nebo bez nich, s okamžitou účinností, včetně případů, kdy se podle našeho výhradního uvážení domníváme, že jste porušili tuto smlouvu, jakékoli pokyny pro služby nebo jiné platné podmínky. Máme právo (i když ne povinnost) (i) získat zpět vaše uživatelské jméno nebo adresu URL webových stránek z důvodu dlouhodobé nečinnosti, (ii) odmítnout nebo odstranit jakýkoli obsah, který podle našeho rozumného názoru porušuje jakoukoli část této smlouvy nebo jakékoli zásady, nebo je jakýmkoliv způsobem škodlivá nebo nežádoucí, (iii) požádat vás, abyste provedli úpravy, omezili zdroje, které vaše webové stránky používají, nebo ukončili váš přístup ke Službám, pokud se domníváme, že úložiště vašeho webu nebo využití šířky pásma zatěžuje naše systémy (což je vzácné a obvykle se vyskytuje pouze tehdy, když je webová stránka používána pro sdílení nebo ukládání souborů, nebo (iv) z jakéhokoli důvodu ukončit nebo odepřít přístup k jakékoli z našich Služeb a jejich používání jakékoli osobě nebo subjektu. Nebudeme mít žádnou povinnost vracet jakékoli dříve zaplacené poplatky.
Po ukončení služeb budou všechny související a bezplatné produkty poskytované v rámci služeb zrušeny nebo odvolány.
Naše služby můžete kdykoli přestat používat, nebo pokud používáte placenou službu, můžete je kdykoli zrušit, s výhradou části Poplatky, platby a obnovení těchto podmínek.
Vyloučení odpovědnosti
Naše služby jsou poskytovány „tak jak jsou“. David Salaquarda a jeho dodavatelé a poskytovatelé licencí se tímto zříkají všech záruk jakéhokoli druhu, výslovných nebo předpokládaných, v maximálním rozsahu povoleném příslušným zákonem, včetně bez omezení, záruk obchodovatelnosti, vhodnosti pro určitý účel a neporušení. Ani David Salaquarda, ani jeho dodavatelé a poskytovatelé licencí nezaručují, že služby budou bezchybné nebo že přístup k nim bude nepřetržitý nebo nepřerušovaný. Berete na vědomí, že stahujete nebo jinak získáváte obsah nebo služby prostřednictvím našich Služeb podle vlastního uvážení a na vlastní riziko. Nenesu odpovědnost za žádné škody, ztráty nebo nároky, které mohou vzniknout v důsledku jakýchkoli používaných aplikací a služeb a aplikací a služeb open-source nebo třetích stran, které mohou být upgradovány, upraveny a mohou obsahovat zjištěné i nezjištěné závady, nebo podle vašeho subjektivního pohledu nesplnily vaše subjektivní neinformované očekávání, zejména z důvodu nedostatečného seznámení se se všemi pravidly a podmínkami. Zapojením se do mých služeb souhlasíte s tím, že mě zprostíte jakékoli odpovědnosti za jakékoliv škody nebo ztráty.
Autor se zříká všech záruk s ohledem na produkty a služby včetně všech předpokládaných záruk v vhodností. Autor neodpovídá za žádné zvláštní, přímé, nepřímé nebo následné škody nebo jakékoli škody vzniklé ztrátou dat, používáním nebo jakýmkoliv jiným způsobem, ať již při smluvní akci, nedbalosti nebo jiné obchodní činnosti, vyplývající z nebo v souvislosti s užíváním produktů a služeb.
Jurisdikce a rozhodné právo.
Tato dohoda se řídí právním řádem České republiky. Případné spory vyplývající z této dohody budou řešeny příslušným obecným soudem České republiky.
Omezení odpovědnosti
David Salaquarda ani jeho dodavatelé, partneři nebo poskytovatelé licencí v žádném případě nenesou odpovědnost (včetně za jakékoli produkty nebo služby třetích stran zakoupené nebo používané prostřednictvím našich Služeb) s ohledem na jakýkoli předmět smlouvy podle jakékoli smlouvy, nedbalosti, odpovědnost nebo jiné právní nebo spravedlivé teorie za: (i) jakékoli zvláštní, náhodné nebo následné škody; ii) náklady na pořízení náhradních výrobků nebo služeb; (iii) za přerušení používání nebo ztrátu nebo poškození dat; nebo (iv) za jakékoli částky nebo poplatky, které jste zaplatili subjektu David Salaquarda podle Smlouvy před důvodem žaloby. David Salaquarda nenese žádnou odpovědnost za jakékoli selhání nebo zpoždění způsobené záležitostmi mimo jeho kontrolu. Výše uvedené neplatí v rozsahu zakázaném platnými zákony. Pokud vám způsobíme škodu a vy jste spotřebitelem v Evropě, omezíme naši odpovědnost na maximální částku povolenou v zemi vašeho bydliště. Odpovědnost bude omezena na předvídatelné škody vzniklé v důsledku porušení podstatných smluvních povinností typických pro tento typ smlouvy. David Salaquarda nenese odpovědnost za škody, které vzniknou v důsledku nepodstatného porušení jakékoli jiné příslušné povinnosti péče. Toto omezení odpovědnosti se nebude vztahovat na žádnou zákonnou odpovědnost, kterou nelze omezit, na odpovědnost za smrt nebo zranění způsobené naší nedbalostí, odpovědnost způsobenou naším úmyslným nesprávným jednáním nebo hrubou nedbalostí nebo na naši odpovědnost za něco, co jsme vám konkrétně slíbili. V rozsahu, v jakém je naše odpovědnost omezena nebo vyloučena, se omezení nebo vyloučení budou vztahovat také na osobní odpovědnost našich zaměstnanců, právních zástupců a zástupců. Klienti jsou zodpovědní za rozhodnutí na základě jejich jedinečných požadavků a okolností. Nenesu odpovědnost za důsledky rozhodnutí učiněných Klientem. Poskytovatel, ani jeho dodavatelé, nenesou odpovědnost za ztrátu nebo poškození dat. Uživatel je povinen zajistit, aby veškerá data byla řádně zálohována, případná rekonstrukce ztracených nebo znehodnocených dat jde na vrub uživatele.
Odškodnění
Souhlasíte, že David Salaquarda, jeho dodavatele a poskytovatele licencí a jejich příslušné ředitele, úředníky, zaměstnance a zástupce odškodníte a ochráníte před všemi nároky a náklady, včetně poplatků za právní zastoupení, vyplývajícími z vašeho používání webové stránky, včetně a mimo jiné vašeho porušení této smlouvy.
Vyšší moc
Je-li plnění některé povinnosti stanovené touto Smlouvou znemožněno, omezeno nebo narušeno událostí, jako je požár, povodeň, zemětřesení, nebo jiná živelní událost nebo nehoda; stávkou nebo jiným zaměstnaneckým sporem; nemožností zajistit dodávky dílů, materiálů nebo energie; válkou, teroristickým útokem nebo jeho hrozbou, kybernetickým útokem nebo jinými násilnostmi; zákonem, závazným rozhodnutím, prohlášením, nařízením, vyhláškou, výzvou nebo jiným požadavkem orgánu veřejné správy; nebo jakoukoli jinou nepředvídatelnou a nepřekonatelnou překážkou vzniklou nezávisle na vůli dotčené smluvní strany, o které nelze rozumně předpokládat, že ji dotčená smluvní strana může odvrátit, má dotčená smluvní strana nárok, a to za předpokladu včasného oznámení takového znemožnění, omezení či narušení plnění opačné smluvní straně, na poskytnutí dodatečné přiměřené lhůty k odstranění prodlení, které vzniklo v důsledku tohoto narušení, omezení či znemožnění plnění.
Různé
Smlouva (společně s jakýmikoli dalšími podmínkami, které poskytujeme a které se vztahují na jakoukoli konkrétní službu) představuje úplnou dohodu mezi Davidem Salaquardou a vámi týkající se našich služeb. Pokud je jakákoli část smlouvy nezákonná, neplatná nebo nevymahatelná, je tato část oddělitelná od smlouvy a nemá vliv na platnost nebo vymahatelnost zbytku smlouvy. Zřeknutí se kterékoli smluvní strany jakékoli podmínky nebo podmínky smlouvy nebo jakéhokoli jejího porušení, v jakémkoliv jednotlivém případě, nezříká se takové podmínky nebo jakékoli jejich následné porušení. David Salaquarda může svá práva vyplývající ze Smlouvy bezpodmínečně postoupit. Svá práva podle Smlouvy můžete postoupit pouze s naším předchozím písemným souhlasem.
Přijetí podmínek
Zapojením se do mých služeb potvrzujete, že jste si toto prohlášení přečetli, porozuměli mu a souhlasíte s ním. Pokud s jakoukoli částí tohoto prohlášení nesouhlasíte, neměli byste pokračovat v mých službách.
Kontaktní informace
Máte-li jakékoli dotazy nebo obavy týkající se těchto podmínek nebo mých služeb, kontaktujte mě.
Zpracování osobních údajů
Pro více informací se podívejte do Zásad ochrany osobních údajů.
II. Obchodní podmínky online rezervace a konzultace
Rezervace a konzultace
Já, David Salaquarda – IČO 07859678 – U Koupaliště 913/3, 360 05, Karlovy Vary, poskytuji konzultační služby, na které se můžete objednat prostřednictvím online rezervačního formuláře na webové adrese booking.salaquarda.cz.
Odesláním formuláře mi dáváte návrh na uzavření smlouvy. Rezervaci vám potvrdím e-mailem. Tímto potvrzením uzavíráme smlouvu o poskytování služeb ohledně poskytnutí zvolené služby.
Vyhrazuji si právo jakoukoliv rezervaci odmítnout nebo zrušit i bez uvedení důvodu. V takovém případě bych vás o této skutečnosti informoval e‑mailem. Pokud jste za moji konzultaci zaplatili, vrátím vám platbu zpět na účet, ze kterého byla provedena.
V odůvodněných případech si vyhrazuji právo změnit datum a čas konzultace. Pokud by změněný čas nevyhovoval, můžete si vybrat jiný termín přes váš účet, který je vytvořen automaticky a kde máte k dispozici přehled vašich rezervací, skrze odkaz, který je zaslán v potvrzení každé rezervace nebo potvrzení o přesunutí rezervace. Pokud by změněný čas nevyhovoval a nehodil by se vám žádný jiný termín, máte právo odstoupit od smlouvy, nebo máte právo zrušit rezervaci přes váš účet, a bude vám vrácena plná cena konzultace. Vrátím vám platbu zpět na účet, ze kterého byla provedena, do 10 dnů ode dne odstoupení od smlouvy nebo ode dne zrušení rezervace přes váš účet.
Ceny a platby
V procesu rezervace budete vyzváni k online platbě za konzultaci. Platba je zprostředkována přes službu platební online brány Stripe nebo Paypal. Po připsání platby na účet vám bude faktura zaslána automaticky e-mailem.
Nejsem plátce DPH a u každého typu konzultace je uvedena jeho cena bez DPH.
Změna termínu rezervace
Pokud chcete změnit termín rezervace, můžete si vybrat jiný termín přes váš účet, který je vytvořen automaticky a kde máte k dispozici přehled vašich rezervací, skrze odkaz, který je zaslán v potvrzení každé rezervace nebo potvrzení o přesunutí rezervace.
Takovou změnu termínu budu akceptovat pouze dvakrát, protože pokud se nebudete moci dostavit na druhý náhradní termín, mám právo od smlouvy odstoupit.
Storno podmínky
Pokud chcete rezervaci konzultace zrušit ještě před jejím začátkem, proveďte tak odesláním e‑mailu na adresu david@salaquarda.cz s uvedením této skutečnosti a s uvedením čísla účtu pro případné vrácení ceny nebo její části, nebo můžete rezervaci zrušit přes váš účet, který je vytvořen automaticky a kde máte k dispozici přehled vašich rezervací, skrze odkaz, který je zaslán v potvrzení každé rezervace nebo potvrzení o přesunutí rezervace.
Část ceny nevracím proto, že jsem si na schůzku s vámi vyhradil čas a jedná se o náklad ušlé/obětované příležitosti.
- pokud rezervaci zrušíte alespoň 2 pracovní dny před domluveným termínem konzultace, vrátím vám 100 % ceny konzultace;
- pokud rezervaci zrušíte ne dříve než 2 pracovní dny před domluveným termínem konzultace, vrátím vám 50 % ceny konzultace;
- v případě, kdy se konzultace nezúčastníte bez předchozí omluvy, mám právo účtovat si stornopoplatek ve výši 100 % z ceny dané konzultace.
Reklamace
Pokud byste chtěli mé služby reklamovat, dejte mi vědět na david@salaquarda.cz. V reklamaci uveďte váš kontakt, co a proč reklamujete, kdy a jak jsem vám poskytl službu a uveďte, jak si přejete reklamaci vyřídit.
Vezměte prosím na vědomí, že nemůžete reklamovat služby jen proto, že nenaplnily vaše subjektivní očekávání.
Prohlášení o konzultaci
Úvod
Následující prohlášení se vztahuje na všechny konzultační služby poskytované mnou, Davidem Salaquardou, klientům nebo uživatelům („klient“ nebo „vy“), kteří hledají mou radu, vedení a konzultace. Zapojením se do mých konzultačních služeb berete na vědomí a souhlasíte s podmínkami uvedenými v tomto prohlášení o vyloučení odpovědnosti.
Vzdělávací a informační základ
Veškeré informace a pokyny poskytované během konzultací jsou určeny pouze pro vzdělávací a informační účely. Neposkytuji právní ani finanční rady a žádné informace by tak neměly být vykládány. Obsah konzultace vychází z mých zkušeností a znalostí.
Žádná garance výsledků
Nemohu zaručit konkrétní výsledky nebo výstupy na základě informací poskytnutých během konzultací. Úspěch projektu vývoje webu a všech souvisejících témat závisí na různých faktorech, včetně jednání a rozhodnutí klienta.
Omezení odpovědnosti
Nenesu odpovědnost za žádné škody, ztráty nebo nároky, které mohou vzniknout v důsledku jakýchkoli konzultovaných aplikací a služeb a aplikací a služeb open-source nebo třetích stran, které mohou být upgradovány, upraveny a mohou obsahovat zjištěné i nezjištěné závady. Nenesu odpovědnost za žádné škody, ztráty nebo nároky, které mohou vzniknout v důsledku použití nebo spoléhání se na informace poskytnuté klientovi během konzultací. Zapojením se do mých služeb souhlasíte s tím, že mě zprostíte jakékoli odpovědnosti za takové škody nebo ztráty.
Informované rozhodování
Klienti jsou zodpovědní za informovaná rozhodnutí na základě jejich jedinečných požadavků a okolností. Nenesu odpovědnost za důsledky rozhodnutí učiněných Klientem.
Přijetí podmínek
Zapojením se do mých konzultačních služeb potvrzujete, že jste si toto prohlášení přečetli, porozuměli mu a souhlasíte s ním. Pokud s jakoukoli částí tohoto prohlášení nesouhlasíte, neměli byste pokračovat v mých konzultačních službách.
Změny smluvních podmínek
Vyhrazuji si právo tyto podmínky podle potřeby upravit nebo aktualizovat. Jakékoli změny budou zveřejněny na mých webových stránkách.
Kontaktní informace
Máte-li jakékoli dotazy nebo obavy týkající se těchto podmínek nebo mých služeb, kontaktujte mě.
Zpracování osobních údajů
Pro více informací se podívejte do Zásad ochrany osobních údajů.